close
تبلیغات در اینترنت
بازاریابی شبکه ای
جمعه 07 اردیبهشت 1397
بازاریابی شبکه ای
تبلیغات
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
دیگرامکانات
خرید اجباری یا فرهنگ مجموعه ها در نتورک مارکتینگ(بخش اول)
  • تعداد بازدید : 70
  •  خرید اجباری یا فرهنگ مجموعه ها در نتورک مارکتینگ(بخش اول)

    چکیده :باید پذیرفت، این دیگران نیستند که ما را مجبور به پذیرش چیزی می کنند بلکه در نهایت این ما هستیم که تصمیم به انجام می گیریم و باید مسئولیت کاری را که انجام می دهیم بپذیریم ... مقاله زیر به این موضوع می پردازد که یک نتورکر برای ورود به نتورک باید چقدر خرید کند؟ آیا فرهنگ مجموعه سازی و میزان خرید با رقمی از پیش تعیین شده درست است؟ با ما همراه باشید ...

       عرض ادب و احترام خدمت همه شما دوستان و دوستداران نتورک مارکتینگ، همچنین مخاطبین و همراهان همیشگی بخش کافه نتورک مجله بازاریابی شبکه ای

    دوستان زیادی تا به امروز به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کرده و سوالاتی از ما پرسیده اند. بخشی از این سوالات مربوط به میزان خرید یک نتورکر برای آغاز به کار یا فرهنگ سازی در مجموعه با عدد … خرید یا خرید اجباری و تعاریف این چنینی است.

    ضمن احترام به همه شرکتهای بازاریابی شبکه ای کشور و با اجازه از لیدرهای اخلاقمدار و صادق این شرکتها، ابتدا باید عذر ما را پذیرا باشید اگر کلام یا لحنی صریح و گاها تند در این متن داریم اما حقیقت چیزی است که باید بازگو شود و ما نیز باید پذیرش خود را بالا ببریم و بدون تعصب، موضوع را ابتدا به درستی درک کرده و بعد داوری کنیم.

    موضوع اصلی از آنجایی آغاز می شود که من و شما مسئولیت برخی کارها و تصمیمات خود را نپذیرفته و آنرا بر دوش دیگران انداخته یا به دیگران نسبت می دهیم. ( مثل شرکت، بازاریابان، بالاسری ها، راس ها و اون بالایی ها و … ) موضوع بدتر هم اینجاست، تا زمانی که موفقیتی به ظاهر دیده می شود خودمانیم و هیچ کس جزء خودمان، دلیلی بر این موفقیت نبوده و نیست، اصلا کسی برای من کاری نکرده، خودم ایمان داشتم، تلاش کردم و نتیجه هم گرفتم. بدتر اینکه این را بارها و بارها در جلسات مختلف با صدایی کاملا رسا و با ایمانی مثال زدنی و … فریاد هم می زنیم تا با مورد تمجدید و تایید دیگران قرار گرفتن روحمان جلا یافته و حسمان کاملا ارضا شود و … و اما امان از زمانی که کوچکترین چالش یا مسئله ای پیش میاید. سریعا انگشت اشاره به سمت دیگران داشته و آنها را مقصر می دانیم و بر طبل رسواییشان می کوبیم … اینجای داستان که دیگر واویلاست … چنین حنجره خود را خراش میدهیم که گویی خودمان دارای هیچ گونه استقلال فکری، عقلی و عملی نه فقط در مورد مسئله پیش آمده بلکه در مورد تمام بخش های زندگی خود نبوده و نیستیم.

    در مورد خرید اجباری به هر میزان یا فرهنگ ساخت مجموعه ها دقیقا این موضوع صدق می کند. شما سوال می پرسید و اعتراض دارید که به من گفتن فلان عدد باید خرید کنی ، فرهنگ مجموعه ما این است … یا اینکه سر ماه نرسیده دوباره به شما فشار می آورند که، پس داری چی کار می کنی ؟ خرید سر ماهت رو بزن ! فلان قدر هم بزن تا از پورسانت بالاتر و تخفیفات بیشتری بتونی استفاده کنی یا اینکه با این عدد پورسانت بعدی به عنوان بهترین یا برترین خرید کننده را نیز از آن خود کن.

    خرید اجباری در نتورک مارکتینگ

    فلان محصولات رو بخر چون امتیاز و تخقیقش بالاتره، مسلما پورسانت خودت و بالاسریت هم بیشتره. فلان محصول رو بگیر چون خرید ماه گذشتش بیشتر بوده، فلان اندازه خرید بزن چون اگه این کار رو بکنی اعضایی که در سازمان شما وارد می شن اونها هم دقیقا با همون روند خرید می زنند و پورسانت شما و مجموعتون با یه حساب سرانگشتی ریاضی می بینی که بالاتره .

    البته کاملا عقلانی و منطقی ثابت می شود که ما هیچ اجباری برای میزان خرید نداریم اما گفتیم اگه … خرید نزنی دیگه توقع رشد تو مجموعت به اون شکل نداشته باش. به هر صورت نگرش شما منتقل میشه و اونها ( یعنی زیرمجموعه های آینده شما ) هم به اندازه شما خرید خواهند زد.

    این جملات هم آشناست : می دونی من برای چی اینجام : برای تصاعد، به خاطر بالاسریم، به خاطر نگرش مدیر عاملم، به خاطر محصولات، بزرگی شرکتم و ….

    اینهمه سوال و موضوع برای پاسخ دادن داریم اما خواهشمان از شما مخاطب و دوست بزرگوار این است که ابتدا با صبر و حوصله مطالب و توضیحات ( نحوه پاسخ به ابهامات ) را مطالعه کنید بعد برسیم به نتیجه گیری …

    باید پذیرفت، این دیگران نیستند که ما را مجبور به پذیرش چیزی می کنند بلکه در نهایت این ما هستیم که تصمیم به انجام می گیریم و مسئولیت کاری را که انجام می دهیم، باید بپذیریم …

    ادامه دارد …

    سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca
  • تعداد بازدید : 1205
  • سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵

    سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    شرکت melaleuca سالگرد سی سالگی اش را جشن گرفت. این شرکت که در شرق ایالت idaho  قرار گرفته است به اوج پیشرفت خود در سپتامبر گذشته رسیده است.

    فرانک واندراسلیت به مؤسس و مدیر عامل این شرکت می گوید : Idaho مکان فوق العاده ای برای شروع یک کسب و کار است و شرکت های بزرگ می توانند به راحتی در این مکان فعالیت شان را آغاز و ادامه دهند.

    این شرکت بیش از ۴۵۰ نوع متفاوت محصولات تندرستی و سلامتی تولید کرده است که برای مشتریانش در ۱۸ کشور دنیا تولید شده است. دامنه محصولات شرکت از ویتامین ها و مکمل ها ومحصولات سلامتی تا پاک کننده های غیر خانگی است.این شرکت همچنین رسته کاملی از روغن های گیاهی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و محصولات مراقبت شخصی را ارائه می دهد.

    رئیس بخش بازاریابی شرکت می گوید: این شرکت همیشه پیشگام در تحقیق و توسعه و ارائه محصولات با مواد اولیه طبیعی و کیفیت بالا بوده است. ما با این تفکر محصولاتمان را تولید می کنیم که دارای مزیت نسبت به سایر رقبا باشد. در غیر این صورت ما قادر نخواهیم بود آن را به سادگی به فروش برسانیم.

    این شرکت مسیر متفاوتی را در مقایسه با رقبایش طی می کند و برخلاف رقبایش تکیه بر کانال های خرده فروشی انبوه ندارد؛ بلکه بسیاری از مشتریانی از کارخانه خریدشان را انجام می دهند. این شرکت درک کرده است که اگر می خواهد مصرف کنندگان وفادار داشته باشد باید به روش های متفاوت از رقبا فعالیت داشته باشد.

    این شرکت فرصت استثنایی را در محصولات سلامتی بوجود آورده است و به تمامی شرکت ها یاد داده است، چطور می توان با مدل تجاری غیر سنتی به شکوفایی رسید.

    نگاهی به نمودار رشد شرکت نشان می دهد این شرکت یکی از ۵ شرکت خصوصی برتر idaho است که کارش را در این ایالت آغاز کرده است.

    Melaleuca به فروش سالیانه ۱٫۲ میلیارد دلار دست پیدا کرده است و تقریباً ۱ میلیون مشتری را داراست که خرید مکرر از فروشگاه آنلاین شرکت داشته اند. اکثریت محصولات شرکت از وب سایت شرکت خریداری می شوند.

    مفهوم “مسئولیت اجتماعی ” در بازاریابی شبکه ای
  • تعداد بازدید : 717
  • مفهوم “مسئولیت اجتماعی ” در بازاریابی شبکه ای

    در این مقطع زمانی فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در سطح جامعه، با واکنش های زیادی مواجه شده و در بعضی موارد نیز باعث ایجاد حساسیت هایی شده است. این واکنش‌ها شامل انتقاداتی است که به نحوه فعالیت این شرکت ها از کیفیت و قیمت محصولات و کالاهای آن ها تا سیستم فروش، دفاتر کاری، اجتماعات آن ها در اماکن عمومی، مشکلات اخلاقی، مزاحمت برای همسایگان و… وارد می شود.

    اغلب افراد و کارشناسان این حوزه علت به وجود آمدن این انتقادات و نارضایتی ها را در تمرکز صرف مدیریت اکثر شرکت ها و لیدرها بر روی درآمدزایی و منفعت خود، بدون توجه به رضایت مشتری، افراد جامعه و سایر موارد می دانند.

    ۱۰ گام برای موفقیت در حرفه بازاریابی شبکه ای
  • تعداد بازدید : 2023
  • ۱۰ گام برای موفقیت در حرفه بازاریابی شبکه ای

    همان طور که می دانید بازاریابی شبکه ای، کسب و کاری است که از لحاظ ساختار کاری با سایر کسب و کارها متفاوت است. در این حرفه شما رئیس خودتان هستید و می توانید ساعت های کاریتان را براساس تمایل خودتان تنظیم نمایید. در این حرفه که نوعی کسب و کار شخصی است نیاز به حداقل سرمایه برای شروع کار بوده و حتی می توانید بدون سرمایه هم کارتان را شروع نمایید. شما می توانید براساس برنامه ریزی خودتان به رشد حداکثری دست پیدا کنید و درآمد دلخواهتان را بر پایه کار و تلاش به دست بیاورید. در این مقاله ۱۰ گام که می تواند موفقیت شما را در این حرفه تضمین کند به صورت زیر مطرح کرده ایم:


    چگونه فروشنده موفقی شویم؟
  • تعداد بازدید : 1673
  • چگونه فروشنده موفقی شویم؟

    کار به عنوان فروشنده مستقیم وظایف عدیده ای را بر روی دوش شما می گذارد؛ برای مثال فروشنده بودن، برنامه ریز گروه بودن، مدیر بازاریابی بودن و موارد دیگر. اما با وجود همه این وظایف یک وظیفه، وظیفه اصلی شما می باشد و هیچکدام از این مسئولیت ها نباید شما را از مسیر اصلی که همان فروش مستقیم است، منحرف نماید. شاید فکر کنید اشتغال به فروش تمرکز شما را از ساختن لایه های زیرین باز می دارد و یا اینکه بعد از ساخته شدن لایه های زیرینتان دیگر نیاز به فروش ندارید؛ اما باید بدانید مهمترین وظیفه شما در کنار همه این ها خرده فروشی است و بسیاری از شرکت های فروش مستقیم شما را به حداقل فروش ماهیانه برای دریافت کمیسیون الزام کرده اند.

    در این مقاله به برخی از نکات در مورد اینکه چگونه می توانید خرده فروشیتان را افزایش دهید، اشاره می نمائیم:

    دنیای بین المللی Network Marketing
  • تعداد بازدید : 1073
  •  دنیای بین المللی Network Marketing

    شاید توقعات شما نسبت به دنیایی که در آن زندگی و کار می‌کنید، دست نیافتنی به نظر برسد،

    شاید زمان برای شما قدری سریع می‌گذرد،

    شاید شما برای مبلغ کمی به سختی کار می‌کنید،

    شاید زمان و یا پول کافی در اختیار ندارید،

    و یا شاید موضوع دقیقاً برعکس است...

    شاید زمان برای شما به کندی می‌گذرد،

    و احساس می‌کنید در دنیای کاری خود به سختی درگیر شده‌اید،

    شما باید برای کس دیگری کار کنید و تا ابد هم به این کار ادامه دهید،

    و...

    و حالا یک راه نجات وجود دارد

     

    بازاریابی شبکه‌ای از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
  • تعداد بازدید : 541
  • بازاریابی شبکه‌ای از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    بازاریابی شبکه‌ای (به انگلیسی: Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی(به انگلیسیMulti-level marketing)، نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.[۱][۲][۳]

    در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.[۴]


    فروش مستقیم چیست؟
  • تعداد بازدید : 904
  • سال ها سبك زندگي اين بود كه: هر روز از خانواده خداحافظي كرده و به محل كار يا اداره برويد، سخت كار كنيد، وظايفتان را در صورت لزوم به منزل بياوريد و هر وقت لازم شد به سفر كاري برويد. براي ترفيع تلاش كنيد و در سازمان يا حرفه خود مورد تشويق قرار بگيرد. اين شغل تنها يا اولين محل درآمد شما بوده و اگر نتوانستيد و يا نخواستيد به آن ادامه دهيد، درآمدتان قطع مي شود.

    اين رابطه اي است مستقيم بين وقت و پول. اين كار را براي مدت 30 سال انجام مي دهيد. سپس كاركردن را كاملاً‌ كنار مي گذاريد و بخش كوچكي از درآمد قبل خود شما را درغالب حقوق بازنشستگي از كارفرما دريافت مي كنيد. اميد داريد كه اين حقوق بازنشستگي در كنار پس انداز شخصي شما و خدمات تأمين اجتماعي، اجازه دهد زندگي اي همراه با صرفه جويي ...


    برای پرواز، باید پیله را رها کرد
  • تعداد بازدید : 989
  • برای پرواز، باید پیله را رها کرد

    کار ذهن محافظت و راهبری ما است. ذهن ما با تجزیه و تحلیل از فضای پیرامون، به ما اخطارهای لازم را می دهد تا از انجام کارهایی که می تواند منجر به آسیب دیدن شود دوری کنیم. کار ذهن ساختن یک قالب روتین منفعل برای ما با حصارهایی از ترس است، اما آیا همیشه این ترس ها صحیح هستند؟
    می توان ترس را به دو دسته تقسیم کرد. ترس های مثبت و ترس های منفی . ترس های مثبت شامل آن دسته از ترس هایی هستند که حاصل تجربه و علم افراد است، مانند ترس از سوختن. زمانی که بدن در معرض حرارتی بالاتر از توان تحمل خود قرار می گیرد، سنسورهای مغز فرمان نگرانی و ترس را صادر می کند تا به موجب آن و تغییرات فیزیکی پیامدش، فرد شانس بالاتری برای زنده ماندن و نجات یافتن داشته باشد. اما دسته دیگری از ترس ها که آنها را ترس های منفی می نامیم حاصل قالب های فکری افراد هستند نه تجربه علمی شان. مانند ترس از تاریکی، درست است که ممکن است تجربه ناخوشایند فرد در کودکی، ابزار این ترس را در بزرگسالی فراهم آورده باشد، اما آیا آن ترس کودکی حاصل منطق ذهنی یا تجربه ای علمی است؟ آیا واقعا ماهیت اجسام در تاریکی تغییر می کند؟
    10 ویژگی نتورکرهای موفق
  • تعداد بازدید : 343
  • 10 ویژگی بازاریابهای شبکه ای موفق

    1) رویا پردازند
    اگر روزی روزگاری در گذشته درحین رویاپردازی سر کلاس درس مچ تان را گرفته اند، امیدوارم آنقدر ناامید ومایوس نشده باشید که رویاپردازی را از بیخ و بن کنار گذاشته باشید. بر عکس گفته های عتاب آمیز بسیاری از مدیران مدارس، رویاپردازی یک خصیصه شخصی است. بازاریابان شبکه ای موفق بلا استثنا آدمهایی رویا پردازند، آنها می دانند چه می خواهند، چون از رویا پروردن نمی هراسند. شما از زندگی چه می خواهید؟ به قول ارل نایتینگل "در آمریکا، هر کس هر چیزی را بخواهد به دست خواهد آورد ... اما مشکل اینجاست که اکثر مردم نمیدانند چه می خواهند. به نظر ما این گفته درباره مردم همه کشورها صدق میکند. زندگیهای مطلوب و ایده ال از هر جهت فقط با رویا شروع می شوند، پس معطل چه هستید؟... رویا پردازی کنید.