close
تبلیغات در اینترنت
لیدرشیپ/رهبری
جمعه 07 اردیبهشت 1397
لیدرشیپ/رهبری
تبلیغات
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
دیگرامکانات
نحوه مربیگری حرفه ای در بازاریابی شبکه ای
  • تعداد بازدید : 677
  • نحوه مربیگری حرفه ای در بازاریابی شبکه ای

    امروزه شعار نتورك ماركتینگ چیست؟ “مربیگری” یا مقولاتی راجع به تربیت كردن و آموزش دادن. اگر خوب گوش بدهید چیزهایی شبیه اینها می شنوید:

    • “تو باید مربی افرادت باشی.”
    • “آیا تربیت پذیر هستی؟”
    • “وقتی به كمپانی من ملحق شدی، تو را تربیت می كنم تا موفق شوی.”

    اغلب به این فكر می كنم كه آنهایی كه در مورد مربیگری صحبت می كنند آيا واقعاً می دانند كه دربارۀ چه صحبت می كنند.

    می خواهم توضیح دهم كه یك مربی واقعی كیست و به شما كمك كنم تا یك مربی نتورك ماركتینگ بشوید.

    انواع بیشماری از مربیگری وجود دارد اما وقتی دقیقتر نگاه كنیم، تنها دو مدل مربیگری است كه باید از آن آگاه باشید:

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    به چه چیزی متعهد هستید؟
  • تعداد بازدید : 1127
  •  به چه چیزی متعهد هستید؟

    خیلی ها به دلایل انجام کارهای شان تعهد دارند، نه نتایج آن ها. آن ها دوست دارند کارهایی که می کنند به نظر منطقی بیاید.آنها همیشه منطقی بودن را به عنوان یک ارزش می پندارند. چنین چیزی الزاماً درست نیست .

    منطقی بودن و در عین حال نرسیدن به نتایج دلخواه، خیلی خوشایند نیست. معمولاً وضعیت این چنین است که یا باید منطقی بود یا به دنبال رسیدن به نتایج دلخواه رفت.

    مثل چیزهای دیگر، تعهد هم سود ها و هزینه های خود را دارد. خیلی ساده باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه سود هایی هستید و برای رسیدن به آنها حاضرید چه هزینه ای بپردازید.

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    تعهد در مقابل اطاعت و پیروی
  • تعداد بازدید : 1071
  •  تعهد در مقابل اطاعت و پیروی

    رهبران به جای این که اطرافیان شان را به پیروی کورکورانه ترغیب کنند در آن ها تعهد ایجاد می کنند.

    رهبران در اطرافیانشان تعهد واقعی ایجاد می کنند. یکی از اصول رهبری چه در تجارت، تربیت فرزندان یا مدیریت، شناختن تفاوت های میان تعهد و پیروی کورکورانه است.

    پیروی کور کورانه هنگامی اتفاق می افتد که دیگران فقط به این دلیل که باید کاری را انجام بدهند، آن را انجام می دهند. خیلی از کارمندانی که از صبح تا بعداظهر پشت میزشان می نشینند و تحرکی ندارند، احساس می کنند که باید ورزش کنند. بچه ها فقط برای اینکه باید به مدرسه بروند، به مدرسه می روند.

    درباره حوزه ای از زندگی تان که گرفتار پیروی کور کورانه هستید، فکر کنید. در زندگی همه ی ما چنین مواردی وجود دارد. در چنین مواردی احساس خستگی و فرسودگی می کنید، کاری را که باید، بدون علاقه انجام می دهید  و حداقل نتیجه را از کارتان می گیرید.

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    اساس صداقت
  • تعداد بازدید : 1183
  •  اساس صداقت

    از مهمترین خصوصیات رهبران کارآمد در بازاریابی شبکه ای، شایستگی بسیار بالای آنهاست. آنها همیشه به آنچه می بینند اطمینان می کنند. نکات پنهانی ندارند. دو پهلو صحبت نمی کنند. زیر مجموعه های خود را درگیر مسائل بیهوده نمی کنند. همیشه وفادار و راستگو هستند.

    ما با جرأت قول می دهیم که در بازاریابی شبکه ای شما زمانی می توانید به بهترین شیوه عمل کنید که کاملاً قابل اعتماد باشید. یعنی شما نباید سعی کنید در نقش دیگری بازی کنید. باید با خود نیز صادق باشید. زیرا نه تنها باید با زیر مجموعه های خود صادقانه رفتار کنید بلکه باید با خود نیز صادق باشید.

    اگر در کارتان اساس رفتار شما بر پایه صداقت باشد، هیچ وقت نباید انرژی خود را برای بحث در مورد چیزهای کم اهمیت تلف کنید و بخاطر داستانهای مختلفی که گفته اید خود را از دید زیر مجموعه های خود پنهان کنید. در حقیقت تنها راه صداقت، عمل در یک سطح متعالی است.

    انسانهایی که صداقت ندارند در بازی زندگی بازنده خواهند شد. زیرا آنها اعتماد مردم را از دست می دهند. و زمانیکه شما اعتماد مردم را نسبت به خود از دست رفته ببینید، همه چیز را از دست داده اید.

    (کن بلانچارد و دون شولا)

    ((اگر پیروزی امکان پذیر باشد، شایستگی حفظ آن باید وجود داشته باشد))

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    هفت خصلت یک رهبر بازاریابی شبکه ای
  • تعداد بازدید : 776
  •  هفت خصلت یک رهبر بازاریابی شبکه ای

    آنها که آرزومند رهبری یک بازاریابی شبکه ای را دارند باید چند خصلت 

    شخصیتی را در خود پرورش دهند که عبارتند از :

     

    خصلت اول : انگیزه

    انگیزه واژه دیگری برای بلند پروازی است ، عطش موفقیت است ، آتشی در درونتان.برخلاف شش خصلت دیگر ، اگر انگیزه نداشته باشید ، به سختی می توانید آن را کسب کنید . بعضی آدم ها در سختی های مالی و شکست های تحقیر کننده به اهداف خودمی رسند. نیاز به اثبات کردن خود و کسب اعتبار مجدد، آنها را به حرکت در می آورد و در آنها ایجاد انگیزه می کند . اما بسیاری دیگر با انگیزه به دنیا می آیند. انگیزه به شما نیرو می دهد که بر موانع فائق آیید، از فکر انکار دیگران رهایی یابید و ناکامی ها را تحمل کنید .

     

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    راه اندازی پمپ
  • تعداد بازدید : 1188
  •  راه اندازی پمپ

    مشوق فروش، زیگ زیگلار تلاش برای موفقیت را به پمپ های دستی قدیمی تشبیه می کند. امروزه اگر آب بخواهید، کافی است شیر را باز کنید، اما در روزگار قدیم به دست آوردن آب تلاش بیشتری را طلب می کرد.

    ابتدا باید پمپ را به راه می انداختید؛ بدین معنی که باید ابتدا مقدار اندکی آب سر آن می ریختید تا جریان آب به راه افتد. زیگلر در کتاب خود با عنوان «آن بالا می بینمت» توضیح می دهد: «قبل از اینکه چیزی بگیرید، باید چیزی می دادید.»

    بعد باید حسابی عرق می ریختید و چند دقیقه ای با همه نیرو پمپ می زدید تا آب از اعماق زمین بالا بیاید. در این چند دقیقه هیچ آبی از دهانه پمپ بیرون نمی آمد. زحمتی بود که پاداشی نداشت.

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    به درد هر کس نمی خورد
  • تعداد بازدید : 1103
  •  به درد هر کس نمی خورد

    در یک سازمان بازاریابی شبکه ای سه نوع آدم وجود دارد : رهبران ، توزیع کننده ها و رفتنی ها . تعداد رفتنی ها بیشتر از بقیه است. آنها کسانی هستند که به سازمان شما می پیوندند اما پیشتر از آن که کاری کنند، آن را رها می کنند.

    توزیع کننده ها حداقل برای مدتی در سازمان می مانند. آنها شاید کالا یا خدمات را برای مصرف شخصی خریداری کنند و یا در سازمان بمانند تا از مزایای تخفیف های عمده بهره مند شوند. یا ممکن است تنها آنقدر بفروشند که پول خرید خود را دوباره به دست بیاورند و در پایان «یِر به یِر» شوند. تنها عده معدودی ممکن است برای راه اندازی یک تجارت تلاش کنند. آنها برای جذب اعضای جدید به تکاپو خواهند افتاد و به احتمال زیاد چند نفری را هم در زیر مجموعه خود ثبت نام می کنند. اما بیشتر آنها اشتیاق و پشتکار لازم برای ادامه دادن ندارند. آنها پیشتر از آن که آب از دهانه پمپ به بیرون سرازیر شود، از پمپ زدن دست می کشند. برای آنها «لحظه جادویی» رؤیایی دست نیافتنی است.

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    قانون 20/80 در بازاریابی شبکه ای
  • تعداد بازدید : 849
  •  قانون 20/80 در بازاریابی شبکه ای

    قانون 20/80 - که آن را به نام قانون پارتو هم می شناسند –فرض را براین قرار می دهد که 20 درصد اعضای هر سازمان تجاری، 80 درصد کار را انجام می دهند. همین 20 درصد هستند که از 80 درصد سود و پاداش بهره مند می شوند. در واقع همین طبقه نخبه 20 درصدی هستند که رهبری سازمان بازاریابی شبکه ای را تشکیل می دهند.


     

     

     

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    نحوه انتقاد کردن از دیگران
  • تعداد بازدید : 823
  •  نحوه انتقاد کردن از دیگران

    نقد به واسطه نهیبی که در آن فرد خاطی دریافت می کند دردناک است و باعث موضع گیری فرد نقد شونده می شود حتی اگر خطاکار باشد. در خیلی از مواقع هم که فرد اصلا خود را از خطا به دور می داند و به سرعت در موضع انفعال قرار می گیرد. بنابراین برای نقد کردن حتما باید روش های مناسبی را برگزید و امیدوار بود که شاید اثربخش باشد.

    برای نقد کردن فرمول هایی هم پیشنهاد شده است. مثلا فرمول بازخورد ساندویچی (sandwich feedback) و بر این اصل مبتنی است که اگر بخواهیم فردی را نقد کنیم چنانچه جمله را با عبارت های نقد آغاز کنیم بلافاصله فرد را در موضع گارد گیری و انفعال قرار داده ایم و به همین دلیل نقد را باید در قالب یک ساندویچ به خورد طرف مقابل بدهیم. به این صورت که ابتدا گفتگو را با جمله های مثبت یا خنثی شروع کنیم، سپس نقد کنیم و بعد مجددا گفتگو را با جمله های غیرمنفی تمام کنیم. این طوری شاید، درد نقد را بگیریم.

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    مهارت در گوش دادن
  • تعداد بازدید : 1125
  •  مهارت در گوش دادن

    ماهیت یک سازمان، به دلیل کار تیمی و کنار هم قرار گرفتن افراد، اقتضا می کند گفتگو در یک سازمان و شرکت به عنوان یک ابزار مهم برای ارتباط اثربخش و کارا، به شکل مناسبی انجام شود. بخشی از گفتگو، گوش کردن مناسب است که به شما و سازمانتان کمک می کند تا کارهای خود را بهتر پیش ببرید. نکات زیر می تواند به شما کمک کند تا بهتر گوش کنید:

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب
    گزارش کار زیر مجموعه
  • تعداد بازدید : 887
  •  گزارش کار زیر مجموعه

    وسیله دیگری که ما برای «اجبار به کار» گروهمان از آن سود می بریم، گزارش های زیر مجموعه ها بود. ماصفحه ای از پیش طراحی شده را در اختیار توزیع کنندگان قرار می دهیم تا به طور داوطلبانه پر کنند و روز شنبه برای بالاسری های خود بفرستند. این پرسشنامه شامل سؤالات زیر است:

    نویسنده : کاوه تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : بازی اندروید , لیدرشیپ/رهبری ,
    ادامه مطلب