close
تبلیغات در اینترنت
سایر آموزشها
loading...

سایت دانلود اندروید 12.1

سایر آموزشها

چکیده :باید پذیرفت، این دیگران نیستند که ما را مجبور به پذیرش چیزی می کنند بلکه در نهایت این ما هستیم که تصمیم به انجام می گیریم و باید مسئولیت کاری را که انجام می دهیم بپذیریم ... مقاله زیر به این موضوع می پردازد که یک نتورکر برای ورود به نتورک باید چقدر خرید کند؟ آیا فرهنگ مجموعه سازی و میزان خرید با رقمی از پیش تعیین شده درست است؟ با ما همراه باشید ...

   عرض ادب و احترام خدمت همه شما دوستان و دوستداران نتورک مارکتینگ، همچنین مخاطبین و همراهان همیشگی بخش کافه نتورک مجله بازاریابی شبکه ای

دوستان زیادی تا به امروز به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کرده و سوالاتی از ما پرسیده اند. بخشی از این سوالات مربوط به میزان خرید یک نتورکر برای آغاز به کار یا فرهنگ سازی در مجموعه با عدد … خرید یا خرید اجباری و تعاریف این چنینی است.

ضمن احترام به همه شرکتهای بازاریابی شبکه ای کشور و با اجازه از لیدرهای اخلاقمدار و صادق این شرکتها، ابتدا باید عذر ما را پذیرا باشید اگر کلام یا لحنی صریح و گاها تند در این متن داریم اما حقیقت چیزی است که باید بازگو شود و ما نیز باید پذیرش خود را بالا ببریم و بدون تعصب، موضوع را ابتدا به درستی درک کرده و بعد داوری کنیم.

موضوع اصلی از آنجایی آغاز می شود که من و شما مسئولیت برخی کارها و تصمیمات خود را نپذیرفته و آنرا بر دوش دیگران انداخته یا به دیگران نسبت می دهیم. ( مثل شرکت، بازاریابان، بالاسری ها، راس ها و اون بالایی ها و … ) موضوع بدتر هم اینجاست، تا زمانی که موفقیتی به ظاهر دیده می شود خودمانیم و هیچ کس جزء خودمان، دلیلی بر این موفقیت نبوده و نیست، اصلا کسی برای من کاری نکرده، خودم ایمان داشتم، تلاش کردم و نتیجه هم گرفتم. بدتر اینکه این را بارها و بارها در جلسات مختلف با صدایی کاملا رسا و با ایمانی مثال زدنی و … فریاد هم می زنیم تا با مورد تمجدید و تایید دیگران قرار گرفتن روحمان جلا یافته و حسمان کاملا ارضا شود و … و اما امان از زمانی که کوچکترین چالش یا مسئله ای پیش میاید. سریعا انگشت اشاره به سمت دیگران داشته و آنها را مقصر می دانیم و بر طبل رسواییشان می کوبیم … اینجای داستان که دیگر واویلاست … چنین حنجره خود را خراش میدهیم که گویی خودمان دارای هیچ گونه استقلال فکری، عقلی و عملی نه فقط در مورد مسئله پیش آمده بلکه در مورد تمام بخش های زندگی خود نبوده و نیستیم.

در مورد خرید اجباری به هر میزان یا فرهنگ ساخت مجموعه ها دقیقا این موضوع صدق می کند. شما سوال می پرسید و اعتراض دارید که به من گفتن فلان عدد باید خرید کنی ، فرهنگ مجموعه ما این است … یا اینکه سر ماه نرسیده دوباره به شما فشار می آورند که، پس داری چی کار می کنی ؟ خرید سر ماهت رو بزن ! فلان قدر هم بزن تا از پورسانت بالاتر و تخفیفات بیشتری بتونی استفاده کنی یا اینکه با این عدد پورسانت بعدی به عنوان بهترین یا برترین خرید کننده را نیز از آن خود کن.

خرید اجباری در نتورک مارکتینگ

فلان محصولات رو بخر چون امتیاز و تخقیقش بالاتره، مسلما پورسانت خودت و بالاسریت هم بیشتره. فلان محصول رو بگیر چون خرید ماه گذشتش بیشتر بوده، فلان اندازه خرید بزن چون اگه این کار رو بکنی اعضایی که در سازمان شما وارد می شن اونها هم دقیقا با همون روند خرید می زنند و پورسانت شما و مجموعتون با یه حساب سرانگشتی ریاضی می بینی که بالاتره .

البته کاملا عقلانی و منطقی ثابت می شود که ما هیچ اجباری برای میزان خرید نداریم اما گفتیم اگه … خرید نزنی دیگه توقع رشد تو مجموعت به اون شکل نداشته باش. به هر صورت نگرش شما منتقل میشه و اونها ( یعنی زیرمجموعه های آینده شما ) هم به اندازه شما خرید خواهند زد.

این جملات هم آشناست : می دونی من برای چی اینجام : برای تصاعد، به خاطر بالاسریم، به خاطر نگرش مدیر عاملم، به خاطر محصولات، بزرگی شرکتم و ….

اینهمه سوال و موضوع برای پاسخ دادن داریم اما خواهشمان از شما مخاطب و دوست بزرگوار این است که ابتدا با صبر و حوصله مطالب و توضیحات ( نحوه پاسخ به ابهامات ) را مطالعه کنید بعد برسیم به نتیجه گیری …

باید پذیرفت، این دیگران نیستند که ما را مجبور به پذیرش چیزی می کنند بلکه در نهایت این ما هستیم که تصمیم به انجام می گیریم و مسئولیت کاری را که انجام می دهیم، باید بپذیریم …

ادامه دارد …

چکیده :وقتی صبحت از بازاریابی شبکه ای میشه ممکنه برخی افراد ناخودآگاه ذهنشون به سمت شرکت های هرمی (گلد کوئست ) بره. شرکتهای هرمی با فریبکاری و نبود اطلاعات کافی از این کسب و کار سوء استفاده های زیادی کردند و این عدم آگاهی باعث بعضا زیان های جبران ناپذیری شد. اما نباید تفکر مسموم شرکهای هرمی و تاثیرات اون رو به بازاریابی شبکه ای اصولی و صحیح بسط داد و اونرو زیر سوال برد . سوالی که خیلی ذهن مردم کشور ما رو به خودش مشغول کرده اینه که چه فرقی بین شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای قانونی وجود دارد و چطور باید در دام دسیسه های هرمی نیافتیم . استاد رندی گیج یکی از راهبران موفق بازاریابی شبکه ای قصد داره در این مقاله این نگرانی شما را پاسخ بده، او از نگاه خودش به شما خواهد گفت که چه وجه تمایزی بین شرکت های بازاریابی شبکه قانونی و شرکت های هرمی وجود داره.


همان طور که می دانید بازاریابی شبکه ای، کسب و کاری است که از لحاظ ساختار کاری با سایر کسب و کارها متفاوت است. در این حرفه شما رئیس خودتان هستید و می توانید ساعت های کاریتان را براساس تمایل خودتان تنظیم نمایید. در این حرفه که نوعی کسب و کار شخصی است نیاز به حداقل سرمایه برای شروع کار بوده و حتی می توانید بدون سرمایه هم کارتان را شروع نمایید. شما می توانید براساس برنامه ریزی خودتان به رشد حداکثری دست پیدا کنید و درآمد دلخواهتان را بر پایه کار و تلاش به دست بیاورید. در این مقاله ۱۰ گام که می تواند موفقیت شما را در این حرفه تضمین کند به صورت زیر مطرح کرده ایم:



نمی توان جلوی موج ها راگرفت. اما مي توان موج سواری کرد.

تغيير ، نه تنها ميسر و امکان پذير بلکه اجتناب ناپذير است. بنابراين خود را همراه و تسليم جريان زندگي سازيد . طبيعت از اينکه بايد به طور مداوم و مستمر تغيير کند هيچ شکايتي ندارد به عنوان مثال طبيعت هيچ وقت نمي گويد ديگر از اينکه سالي چهار بار فصل عوض کنم خسته شده ام. واقعا خسته کننده است. بهتر است امسال زمستان و بهار و پاييز را جا بيندازم و فقط تابستان بمانم. ديگر از اينکه اين همه ستاره و سياره دور سرم مي چرخند خسته شدم. احساس مي کنم نياز به استراحت دارم. يکي دو هفته اي بايد دست از چرخش بردارم و بايستم. طبيعت هرگز چنين نمي گويد بلکه مدام در چرخه اي اعجاز گونه از تغييراتي پي در پي به جلو مي رود و ادامه مي دهد. اين در حالي است که ما انسان ها واکنشي کاملا متفاوت نشان مي دهيم بدين معني که از تغيير خوشمان نمي آيد. بر عکس هر کاري از دستمان بر ميآيد مي کنيم تا همان جايي که هستيم بمانيم و هر راه تازه اي پيش پاي ما بگذارند در مقابل آن مقاومت مي کنيم.

 

رهبری پنج ضلعی

برای کسب موفقیت، نیازمند یک ساختار رهبری پنج ضلعی هستید. ابتدا یک مشاور بیابید. اگر می خواهید به دیگران مشاوره دهید، خودتان نیز باید از یک مشاور قوی بهرمند باشید. شما به گروهی از مغزهای متفکر نیاز دارید که طالب موفقیت شما باشند، بعلاوه اینکه شما به حمایت سرگروهی خود نیز نیازمند هستید. رهبری پنج ضلعی به این معناست که محمد به علی مشاور دهد، علی به حسن مشاوره دهد، حسن به حسین مشاوره دهد، حسین به بهار مشاوره دهد، بهار به مریم مشاوره دهد، مریم به مجید مشاوره دهد و به همین شکل زنجیره گسترش یابد. این ساختار رهبری در نهایت به خلق همان گروه مغزهای متفکر منجر خواهد شد.

آیا واقعاً مایلید میلیونر شوید؟

خب، پس با میلیونرها همفکر شوید.

اگر تنها به سی میلیون تومان در سال قانع هستید، با کسانی که 30 میلیون تومان در سال درآمد دارند، همفکر شوید. به این نکته خوب توجه کنید: میزان درآمد سالیانه بسیاری از مردم برابر با میانگین درآمد سالیانه پنج نفر از نزدیکترین دوستان آنهاست. 5 نفر از صمیمی ترین دوستان خود را در نظر بگیرید. آیا آنها در موقعیتی هستند که شما آروزی آن را دارید؟ اگر اینگونه نیست، چه لزومی دارد به نظرات آنها در مورد کسب و کار موفق اهمیت دهید؟ فرض کنید شما قصد دارید در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. آیا با کسی که مستأجر است مشورت می کنید؟ یا به سراغ کسی می روید که صاحب 27 خانه، 16 ویلا، 2 مزرعه بزرگ، و 27 واحد تجاری است؟ برای ایجاد کسب و کار موفق نباید به نظرات کسانی اهمیت داد که خود در این کار موفق نبوده اند. قبل از کار بستن نصایح دیگران، باید عملکرد آنها را ارزیابی کنید.

اگر جویای موفقیت هستید، به توصیه افراد موفق عمل کنید.

پیش نیاز موفقیت برای شروع کار چیست؟


عشق و اشتیاق

واقعاً بخواهید که از چرخه موش و گربه زندگی خارج شوید و به آزادی مالی برسید. اگر واقعاً این تجارت را درک کرده اید و می خواهید به خود و دیگران کمک کنید،تقریبا 90 درصد کار انجام شده است.

شاید باور نکنید ولی ده ها نفر را می شناسم که بدون داشتن هیچ دانش وتجربه ای وارد این صنعت شده اند و در ماه اول سی یا چهل عضو جدید داشته اند. آنها این را با استفاده از تکنیک یا مهارت های آموزش دیده انجام نداده اند.بلکه فقط اشتیاق شدید آن را ممکن ساخته است.در مورد کار فکر نکنید.آستین ها را بالا بزنید و در کار غرق شوید.

 


business_cards


اما تسلط بر این مهارت ضروری خیلی بیشتر از نشستن دور یک میز و تبادل کارت ویزیت است. در حقیقت این توانایی یک هنر است.بدون شک تا به حال بیش از یک میلیون بار شنیده اید که پیشرفت شغلی، در سایه ی کسانی است که می شناسید. دقیقا به همان اندازه که دانش و سواد در پیشرفت شغلی شما موثر است، ارتباطات نیز نقش انکار ناپذیری دارند. اینجاست که نقش کلیدی شبکه سازی و ارتباطات روشن می شود.

از آنجایی که این روزها زمینه های بسیار مختلفی وجود دارد که مردم بتوانند خودشان را به بازار معرفی کنند، ضروری است که راه هایی برای جلب توجه در میان این تعداد انبوه در بازار بیابید.

دکتر «ایوان میسنر»، نویسنده کتاب “شبکه سازی مثل یک حرفه ای” در این باره می گوید: “از آنجایی که این روزها زمینه های بسیار مختلفی وجود دارد که مردم بتوانند خودشان را به بازار معرفی کنند، ضروری است که راه هایی برای جلب توجه در میان این تعداد انبوه در بازار بیابید.”

هنگامی که شبکه سازی با مهارت انجام بپذیرد، نه تنها فرصت های کاری را مثل آب خوردن فراهم می کند، بلکه باعث تولید مشتریان جدید و همچنین یافتن افراد مستعدتری برای استخدام های آینده می شود.

در ادامه بهترین روش های شبکه سازی گرد هم آورده شده تا بتوانید با استفاده از این نکات حرفه ای شبکه قدرتمندی بسازید، در ذهن و فکر کسی که می خواهید رسوخ کرده و همان جا لنگر بیندازید.


slide2_1680_1000_50_s_c1



الف : تعهد به خود و خواسته هاي خود .
ريچارد پو , نتورك ماركتينگ را در دو معني خلاصه مي كند: خواستن  و  تعهد
افراد را هم در سه دسته تقسيم بندي مي كند


ب : تعهد به شغل و كار خود .
ج : تعهد به مجموعه ي خود و تك تك اعضاي مجموعه خود .


پو , دوام يك مجموعه را در ساختن افرادي با داشتن هر سه نوع تعهد ميداند و افراد را چه در جامعه و چه در مجموعه نتورك به ۳ دسته تقسيم ميكند :


دسته اول :
افرادي كه هر سه نوع تعهد را دارند و فقط اين دسته افراد هستند كه دوام يك كمپاني را تضمين ميكنند ، نه قيمت پايين اوليه ورود و نه كمسيون دهي كمتر يا بيشتر .




دسته دوم :
افرادي هستند كه خودبيني و خودخواهي را به تعهد به خود تعبير ميكنند و از جامعه و نتورك فقط براي پول درآوردن استفاده ميكنند . اين افراد تعهدي نسبت به افراد مجموعه خود ندارند و در صورتي كه احساس كنند از جاي ديگر امكان بهره برداري بهتر ميباشد مجموعه خود را رها كرده و وارد مجموعه اي ديگر ميشوند و تعهد نسبت به مجموعه خود و افراد آن را به تعصب تعبير ميكنند .
به گفته اين افراد نتورك جاي پول درآوردن است و به هيچ چيز نبايد تعصب بيجا داشت اگر دير بجنبي عقب ميماني !! آنها به اين فكر نمي كنند كه هر كدام از افرادي كه وارد مجموعه آنان شده اند براي ورود هزينه كرده اند و بايد نتيجه بگيرند .



دسته سوم :
افرادي هستند كه نه به خود متعهد هستند و نه به ديگران . اين دسته افراد در جامعه روزمرگي ميكنند و در نتورك به ابزاري براي به سود رسيدن دسته دوم تبديل ميشوند . (اين افراد معمولا ابزار خود را براي رسيدن به موفقيت بيشتر ، شانس و اقبال ميدانند)
ما جزو كدام دسته هستيم ؟ ;-)   بايد خجالت بكشيم اگر جزو دسته ۲ يا ۳ باشيم!!


تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
با سلام این وبسایت در راستای آموزش و معرفی نرم افزارهای اندروید راه اندازی شده و باید متذکر شویم که تمامی مطالب از دیگر سایتهای محترم و با ذکر منبع در سایت قرار داده می شوند. امید است بتوانیم در زمانی نه چندان طولانی نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم کاوه
اطلاعات کاربری