close
تبلیغات در اینترنت
آخرین اخبار بازاریابی شبکه ای
جمعه 07 اردیبهشت 1397
آخرین اخبار بازاریابی شبکه ای
تبلیغات
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
دیگرامکانات
سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca
  • تعداد بازدید : 1205
  • سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵

    سالگرد سی سالگی شرکت melaleuca

    شرکت melaleuca سالگرد سی سالگی اش را جشن گرفت. این شرکت که در شرق ایالت idaho  قرار گرفته است به اوج پیشرفت خود در سپتامبر گذشته رسیده است.

    فرانک واندراسلیت به مؤسس و مدیر عامل این شرکت می گوید : Idaho مکان فوق العاده ای برای شروع یک کسب و کار است و شرکت های بزرگ می توانند به راحتی در این مکان فعالیت شان را آغاز و ادامه دهند.

    این شرکت بیش از ۴۵۰ نوع متفاوت محصولات تندرستی و سلامتی تولید کرده است که برای مشتریانش در ۱۸ کشور دنیا تولید شده است. دامنه محصولات شرکت از ویتامین ها و مکمل ها ومحصولات سلامتی تا پاک کننده های غیر خانگی است.این شرکت همچنین رسته کاملی از روغن های گیاهی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و محصولات مراقبت شخصی را ارائه می دهد.

    رئیس بخش بازاریابی شرکت می گوید: این شرکت همیشه پیشگام در تحقیق و توسعه و ارائه محصولات با مواد اولیه طبیعی و کیفیت بالا بوده است. ما با این تفکر محصولاتمان را تولید می کنیم که دارای مزیت نسبت به سایر رقبا باشد. در غیر این صورت ما قادر نخواهیم بود آن را به سادگی به فروش برسانیم.

    این شرکت مسیر متفاوتی را در مقایسه با رقبایش طی می کند و برخلاف رقبایش تکیه بر کانال های خرده فروشی انبوه ندارد؛ بلکه بسیاری از مشتریانی از کارخانه خریدشان را انجام می دهند. این شرکت درک کرده است که اگر می خواهد مصرف کنندگان وفادار داشته باشد باید به روش های متفاوت از رقبا فعالیت داشته باشد.

    این شرکت فرصت استثنایی را در محصولات سلامتی بوجود آورده است و به تمامی شرکت ها یاد داده است، چطور می توان با مدل تجاری غیر سنتی به شکوفایی رسید.

    نگاهی به نمودار رشد شرکت نشان می دهد این شرکت یکی از ۵ شرکت خصوصی برتر idaho است که کارش را در این ایالت آغاز کرده است.

    Melaleuca به فروش سالیانه ۱٫۲ میلیارد دلار دست پیدا کرده است و تقریباً ۱ میلیون مشتری را داراست که خرید مکرر از فروشگاه آنلاین شرکت داشته اند. اکثریت محصولات شرکت از وب سایت شرکت خریداری می شوند.

    پدیده‌ای به نام «شیفت کردن» (قسمت دوم)
  • تعداد بازدید : 725
  • پدیده‌ای به نام «شیفت کردن» (قسمت دوم)

    به‌طورقطع هر فردی برای انجام هر کاری باید دلیلی داشته باشد. در جا به جایی ها، تجربه ثابت کرده است که بی‌خود و بی‌جهت و از روی یک حرکت انگیزشی و احساسی تصمیم به چنین کاری گرفتن نتیجه سازنده‌ای در پی نخواهد داشت. اما چیزی که بسیاری از افراد در چرایی جابه‌جایی خود بر روی آن تمرکز می‌کنند، تمرکز بر «نمی‌خواهم» هاست.

    برای همین ابتدا لازم است که به خواسته‌های خود توجه کنید. به‌راستی از شرکت و سازمان فروشی که در آن در حال کار کردن هستید چه می‌خواهید؟

    کجای خواسته‌هایتان در سازمان کنونی شما فراهم نمی‌شود؟

    خشایار به‌ عنوان فردی که از جابه‌جا شدن خود ناراضی است خاطره خود را این‌گونه نقل می‌کند:

    شرکت اولی که در آن کار می‌کردم در ارسال محصولات مشکل داشت. همیشه اجناس با تأخیر و کسری به ما می‌رسید. هر بار که با مسئولین شرکت در ارتباط قرار می‌گرفتیم تا این مسئله را مطرح کنیم وعده اینکه همه‌چیز درست خواهد شد را به ما می‌دادند. برای همین تصمیم گرفتم که شرکت خود را عوض کنم و به شرکتی رفتم که در آن این مشکل وجود نداشت. به دفتر یکی از شرکت‌ها رفتم و با صحبت با یکی از اعضای آن فهمیدم آن‌ها این مشکل را ندارند و بعد از یک ماه آشنایی به آن شرکت رفتم. واقعاً این مشکل در آن شرکت نبود. اما کار کردن در آن شرکت باعث شد که ضربه بزرگ‌تری بخورم و آن این بود که محصولات آن شرکت به ‌هیچ‌وجه قابل‌فروش نبود.

    پدیده‌ای به نام “شیفت کردن”
  • تعداد بازدید : 421
  • پدیده‌ای به نام “شیفت کردن”

    هر کسب‌وکاری در گذر زمان با پدیده‌ای به نام «رقبا» روبه‌رو می‌شود. از دیرباز دست و پنجه نرم کردن با رقبا یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار بوده است. گاه نوعی از رقابت غلط می‌تواند آن‌چنان ضرری به پیکره یک صنعت وارد آورد که تهدیدات بیرونی دیگر نمی‌تواند چنین کاری با آن صنعت کند. به‌عنوان‌مثال آنچه در تمامی مکاتب آموزش بازاریابی به‌عنوان نوع غلطی از رقابت آمده است، ایجاد رقابت قیمتی بر یک محصول مشترک است. پدیده‌ای که در ارکان مختلف اقتصاد کشور خودمان نیز در نمونه‌های مختلف می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.

    اطلاعیه 52
  • تعداد بازدید : 1223
  • اطلاعیه ۵۲

    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴

    اطلاعیه ۵۲
    به اطلاع تمامی بازاریابان و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند:
    مطابق ماده ۲۰ دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای ضمن رعایت ضوابط مندرج در مفاد اساسنامه خود و طرح تجاری مصوب، موظف به رعایت تمامی قوانین و مقررات ذی‌ربط، مفاد این دستورالعمل و دستورات دبیرخانه که به‌ موجب مقررات صادر می‌شود، هستند. همچنین شرکت‌های دارای مجوز طبق ماده ۴۰ می‌بایست این دستورالعمل را به اطلاع بازاریابان و مصرف‌کنندگان خود برسانند و نیز موظف به‌ قرار دادن این دستورالعمل بر روی سایت اینترنتی خود هستند.
    اطلاعیه ۵۳
  • تعداد بازدید : 1217
  • اطلاعیه ۵۳

    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴

    اطلاعیه ۵۳

    مواردی که شعب شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ای برای تأسیس و ادامه فعالیت باید رعایت نمایند:

          مساحت شعبه حداقل باید ۵۰ متر و دارای یک اتاق مجزا باشد ؛

          مسئول شعبه می‌بایست در محل شعبه حضور مستمر داشته باشد ؛

     
    اطلاعیه ۵۴
  • تعداد بازدید : 1227
  • اطلاعیه ۵۴


    اطلاعیه ۵۴

    به اطلاع بازاریابان و شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای می‌رساند:

     بر اساس ماده ۴۴ دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، هر شرکت بازاریابی شبکه‌ای موظف به صدور کارت شناسایی برای بازاریابان حاوی اطلاعات نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، کد واحد، شناسه بازاریاب و نام شرکت بوده و دریافت مبالغی تحت عنوان هزینه صدور کارت شناسایی از بازاریابان در دستورالعمل پیش‌بینی نگردیده است، بنابراین هزینه‌های مترتب بر صدور کارت شناسایی برای تمامی بازاریابان بر عهده شرکت خواهد بود.
    مصاحبه با خانم موسوی مدیرعامل شرکت شبکه بادران گستران
  • تعداد بازدید : 869
  • اسفند ۲۰, ۱۳۹۲

    مصاحبه با خانم موسوی مدیرعامل شرکت شبکه بادران گستران

     شرکت بادران گستران به مدیریت خانم موسوی و آدرس وب سایت baadraan.ir و با محصولاتی از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی، (ژل پاک کننده، کرم ضد چروک، شامپو بدن)، عطر زنانه و مردانه، ماسک ترمیم کننده مو، محصولات غذایی و انواع ساعت در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۶ مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است. این شرکت در شهر مشهد دارای شعب فعال است. همچنین مجوز فعالیت این شرکت تا تاریخ ۱۳۹۴/۶/۱ تمدید شده است.

    در ادامه شما را به خواندن مصاحبه سایت mlmbook با خانم موسوی مدیر عامل این شرکت، در مورد بازاریابی شبکه‌ای و وضعیت شرکت دعوت می‌کنیم.